به نیازمندی من خوش آمدید

ثبت دادخواست و شکایت نفقه

زن در عقد دائم می تواند نفقه خود را به شرط اینکه تمکین کرده باشد مطالبه کند، به عبارتی اگر زن ناشزه باشد مرد تعهدی به پرداخت نفقه ندارد. اما اگر زنی به وظایف خود به درستی عمل کرد ولی مرد از پرداخت نفقه امتناع کند، زن می تواند با ثبت دادخواست و شکایت نفقه، تمام نفقه ایام گذشته خود را مطالبه کند.

نفقه یک دعوای مالی می باشد، پس زن با مشاوره و راهنمایی وکیل پایه یک دادگستری می تواند با ثبت دادخواست و شکایت نفقه، و تنظیم دو نسخه دادخواست؛ به میزان مبلغ مورد مطالبه تمبر الصاق و آن را به دادگاه خانواده ارائه کند. 

نفقه یک دین است که زن می تواند در هر زمان آن را مطالبه کند، و حتی در شرایطی مانند: عده طلاق رجعی، در طلاق بائن اگر زن باردار باشد و حتی در عده وفات، نفقه به زن تعلق می گیرد.

وکیل پایه یک دادگستری با تجربه و تخصصش در امور خانواده، با ثبت دادخواست نفقه و شکایت نفقه بدون اطاله دادرسی در کمترین زمان ممکن امور حقوقی نفقه را انجام داده و تمام نفقه ایام گذشته و حتی هزینه های دادرسی را نیز مطالبه کرده و به نتیجه مطلوب می رساند.

دعوای تخلیه

رعایت تنظیم درست یک قرارداد اجاره در دو نسخه و تعیین زمان اتمام قرارداد، همچنین امضای موجر و مستاجر و دو شاهد این امکان را فراهم می کند، که اگر مدت قرارداد پایان یافت و مستاجر ملک را تخلیه نکرد؛ موجر می تواند دعوی تخلیه را در شورای حل اختلاف مطرح کرده، و با صدور دستور تخلیه ملک، ظرف یک هفته این دستور را اجرا کند.

اما اگر قرارداد اجاره مربوط به ملک تجاری، حق سرقفلی باشد در صلاحیت دادگاهی است که ملک در آنجا واقع شده است. مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری در امور دعوی تخلیه، بدون اطاله دادرسی در کمترین زمان ممکن، حقوق قانونی شما را مطالبه می کند.

وکیل امور سرقت

متاسفانه در جامعه امروز، از جرائمی که علیه افراد و اموال صورت می گیرد؛ سرقت می باشد. قانون مجازات اسلامی ۱۳۹۲ در ماده ۲۶۷ سرقت را اینگونه تعریف می کند: «سرقت عبارت است از ربودن مال متعلق به غیر.»

پس اگر شخص بدون رضایت مالک، اشیایی را برباید مرتکب سرقت شده است. فرقی ندارد مرتکب سرقت ساده ای باشد یا سرقتی که نظم عمومی جامعه را برهم زند؛ همین که سارق عامدا مرتکب این جرم شده باشد بر اساس قانون باید مجازات شود.

سرقت افراد را متحمل زیان های مالی بسیاری می کند، که ضروری است حتما برای پیگیری امور خود از مشاوره حقوقی وکیل امور سرقت بهره مند شوند. وکیل پایه یک دادگستری با تبحری که در انواع پرونده های سرقت دارد، می تواند به خوبی از موکل خود دفاع کرده و با ارائه دلایل قوی و مستند، تمام حقوق از دست رفته را مطالبه کرده و به او باز گرداند.

زمان بر بودن پرونده های سرقت اگر بدون راهنمایی و مشاوره تخصصی وکیل امور سرقت انجام گیرد، قطعا زیان دیده را در جریان اطاله دادرسی خسته و ناامید می کند و به نتیجه مطلوب نخواهد رساند. پس پیش از هر اقدامی بهتر است ابتدا از وکیل امور سرقت راه حل حقوقی بگیرید؛ سپس با آگاهی اقدام کنید.