به نیازمندی من خوش آمدید

بررسی کولرگازی گری 18000

قبل از این که برای خرید یک کولر گازی مراجعه کنیم یک سری مسائل باید به دقت بررسی شود. از جمله فضایی که قرار است کولر گازی در آن نصب گردد، مکان ما برای کولرگازی دیواری مناسب است یا ایستاده، کدام برند کیفیت و قیمت مناسبی دارد و برخی موارد دیگر. یکی از مدل های کولرگازی گری 18000 ، کولرگازی مدل S4 MATIC-J18H1 گری است که در ادامه بیشتر در مورد این محصولات توضیح خواهیم داد.

کولرگازی گری 18000 و سایر مدلها

کولرگازی گری 18000 با کیفیت و تناسب قیمتی که دارد مدل های مختلفی را برای علاقه مندان خود تولید و روانه بازار کرده است. از سری جدید کولر گازی می توان به کولرگازی مدل R4 matic H09H1 گری اشاره کرد. یک محصول استثنایی با ۹۰۰۰ utb ظرفیت و گرید مصرف انرژی B که قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش دارد. کارکرد این مدل از سیستم با برق 220 ولت است

و گاز آن مبرد a410 است که علاوه بر کارایی و بازده ی بالا، از لایه اوزون محافظت می کند. از سایر ویژگی های کولرگازی مدل R4 matic H09H1 گری، تنظیم خودکار دما،تشخیص دما، یخ زدایی هوشمند، حالت خواب و تایمر است. این مدل از کولرگازی های گازی مجهز به سیستم عیب یاب خودکار است که در صورت بروز نواقص و عیب با هشدار زنگی خبردار می کند و از لطمات بزرگ آینده جلوگیری می کند‌.

کولرگازی مدل R4 matic H09H1 گری دارای صفحه نمایش DEL است که با دارا بودن یک ریموت کنترل از راه دور کار با دستگاه و تنظیمات آن را برایمان راحت تر کرده است. فروش ویژه ی این مدل کولر در سطح جهانی به خاطر ظاهر چشم نواز، ساختار ویژه و گارانتی و خدمات پس از فروش این مدل است‌.

 

جدول مشخصات کولرگازی مدل R4 matic H09H1 گری

اگر قصد دارید برای اتاقی با ابعاد 12 تا 15 متر کولرگازی نصب نمایید به شما پیشنهاد میکنیم این کولر را انتخاب نمایید. البته باید دقت نمایید که حداکثر فاصله ای که باید بین پنل داخلی و خارجی باشد 15متر است.  حال در این قسمت توضیح کاملی در مورد دستگاه مدل R4 matic H09H1 گری می دهیم، با ما همراه شوید:

  1. این دستگاه از تولیدات کشور چین و شرکت گری است.
  2. همانطور که از نام این دستگاه مشخص است این دستگاه ظرفیت 9 هزار دارد و برای اتاق خواب مناسب است.
  3. عملکرد این دستگاه به صورت سرمایشی و گرمایشی است و گاز آن گاز مبرد a410R  است.
  4. کمپرسور این دستگاه روتاری است.
  5.  با ولتاژ 220 ولت کار میکند.
  6. این دستگاه بدون اینورتر است و برخلاف برخی از دستگاه های کوچک می توانید آن را به دیوار نصب نمایید.
  7. این دستگاه برای محیط های معتدل بسیار مناسب است. همچنین می توانید حالت سرمایش آن را در هوای 18 تا 43 و حالت گمایش ا از 7 تا 24 درجه سانتی گراد استفاده نمایید.
  8. لازم به ذکر است که این دستگاه دارای فیلتر تصفیه هوا می باشد.
  9. ابعاد این دستگاه به شرح زیر است:
  • ابعاد یونیت داخلی: 275× 790× 200 میلیمتر
  • وزن یونیت داخلی: 8.5 کیلوگرم 
  • ابعاد یونیت خارجی: 540 × 776 × 320 میلیمتر
  • وزن یونیت خارجی: 30 کیلوگرم