به نیازمندی من خوش آمدید

فروش باتری یو پی اس فاران

فروش یو پی اس در بازار داخل از حمایت های بی شماری بهره می برد. در واقع امروزه مشکل عدم وجود برق در بعضی زمان ها و اتفاقات طبیعی همگانی بسیار در کاربرد این وسیله تاثیر گذاشته است.

این وسیله به تجهیزی گفته می شود که سبب ذخیره انرژی و تولید ثبات در تغذیه دستگاه می گردد. انواع دستگاه های الکترونیکی را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

یو پی اس در مفهوم اجمالی یعنی منبع تغذیه فاقد وقفه و اصلی ترین وظیفه آن توان بار مورد نیاز مصرفی بدون وقف و توقف و یا ایستادن می باشد. این دستگاه باعث تثبیت و کنترل برق شبکه می گردد و علاوه بر آن سبب می گردد، اختلال موجود در شبکه رفع شود. در نتیجه نویز ها به تجهیزات دستگاه های مصرف کننده اعمال نگردد. سرانجام این کارکرد در یو پی اس سبب عبور نویزها و اختلالات به تجهیزات ترانس می گردد.

فروش ترانس ایزوله

بعد از یو پی اس به مبحث ترانس ایزوله عمده می پردازیم؛ در واقع ترانس ایزوله شامل توانایی های زیر است؛

  • قابلیت ایزولاسیون با سطح فوق العاده زیاد.
  • به زمین بسیار مطمئن متصل می گردند.
  • ترانس ایزوله جلوی تداخل فرکانس های رادیویی را می گیرد و همین طور نویز بسیار پایینی دارند.
  • قابلیت پالایش تداخل های ناشی از بارهای غیر خطی را دارند.
  • توانایی بهبود دهی توان کلی دستگاه را دارند.
  • ترانس های ایزوله در انواع تک فاز، دو فاز و سه فاز و در توان های متفاوت طراحی و ساخته شده اند.
  • این ترانس ها توانایی نگهداری از تجهیزات و جلوگیری از معیوب شدن آنها و صدمه به کاربر را دارند.
  • جریان و ولتاژ DC را منتقل نمی کنند.

ترانس ها موارد کاربرد بسیاری دارند، به طور نمونه در بیمارستان ها برای ایزولاسیون برق در قسمت هایی مثل آی سی یو، سی سی یو، ان آی سی یو، اتاق های عمل و انواع بخش های کلینیک های تخصصی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 باتری ups فاران

یو پی اس یا منبع تغذیه بدون کوچکترین وقفه ای در کنار یک رایانه نصب می گردد و زمان توقف و یا تغییرات زیاد ولتاژ ورودی ادامه کار را در حالت نرمال مهیا می نماید.

در واقع کار عمده این وسیله توسط باتری قابل انجام است. باتری فاران ارزان می باشد و در همه فروشگاه های لوازم الکترونیکی موجود می باشد. وزن تقریبی آن 22.5 کیلو گرم می باشد و ابعادی در حدود 211*168*260 میلی متر دارد. این باتری از نوع سیلد اسید می باشد. ولتاژ نامی این باتری 12 ولت می باشد. شدت جریان در باتری فاران 70 آمپر است.

مقاومت درونی آن 5.5 و بیشترین جریان شارژ 21 آمپر است و دارای برترین جریان شارژ 7 آمپر است. جنس مواد ترمینال این باتری مس می باشد.

درنتیجه باتری فاران برندی قابل اطمینان و اعتماد است و می توان از طول عمر بسیاری برخوردار می باشد. در نهایت این باتری با تمام این مشخصه ها دارای سطح کیفی بالا می باشد و فاران تجربه ای ناب را در خرید لوازم الکترونیکی به شما می دهد.