به نیازمندی من خوش آمدید

تبلیغات ریسکی در شرایط کنونی کدام است ؟

تبلیغات ریسکی در شرایط کنونی کدام است ؟

برای تبلیغ کردن یک شغل هیچگاه درنگ نکنید ، تبلیغات به شکل منطقی همیشه می تواند مسیر را برای شما هموار تر سازد ، گاهی اوقات افراد برای اینکه تبلیغات کنند از روش های عجیب و غریب استفاده می کنند و همین موضوع باعث می شود که نه تبلیغ آن ها موثر باشد و برایشان سودی داشته باشد بلکه بر عکس ضرر هم خواهد داشت .

با این اوصاف بخشی از تبلیغات به شکل بنر تبلیغاتی انجام می شود. یعنی شما باید ابتدا یک بنر طراحی کنید و آن را ابعادی مشخص برای تبلیغات آماده سازید که در این زمینه می توانید از برند پارسی طرح ایرانیان برای ثبت سفارش خود استفاده نمایید >

تبلیغات ریسکی در شرایط کنونی کدام است ؟

تبلیغات ریسکی به نوعی تبلیغاتی است که بدون برنامه درست و هدف گذاری انجام می شود . یعنی وقت شما تحقیق نمیکنید که محصولی که می خواهید برای تبلیغ ارائه دهید در هر فروش چقدر می تواند برای شما بازگشت سرمایه تبلیغاتی برگرداند و در این مسیر بدون در نظر گرفتن این موضوع تبلیغات خود را جایی نا مناسب انجام می دهید ، به این تبلیغ ، اگهی ریسکی گفته می شود . قطعا به این یک یا دو مورد نمی تواند اشاره کرد و موارد اساسی دیگری هستند که برای تبلیغات مضراند و نباید از انها استفاده نمود .

چرا نباید از تبلیغات ریسکی استفاده کنیم ؟

این روزها شرایط کرونا محدودیت بسیاری برای کسب و کار ها ایجاد کرده است ، یعنی اگر بخواهیم به وضوح درباره ی آن صحبت کنیم ، زمان آن نیست که بخواهیم بودجه ی تبلیغاتی زیادی برای تبلیغات در نظر بگیریم و با یک تبلیغ نادرست آن را به هدر دهیم . اگر شما تبلیغات برند های بزرگ را در ایام بد کرونا مشاهده و بررسی کرده باشید به این موضوع دست پیدا می کنیم که برندهای بزرگ هم که تبلیغات گسترده و چند ده میلیونی انجام می دادند با تغییر در روند نحوه نمایش تبلیغات خود هزینه های جاری تبلیغات خود را تا میزان قابل توجهی کاهش دادند اما اگهی های خود قطع نکردند . برای مثال می توانید از Digikala نام ببریم .

نتیجه گیری :

زمان آن نیست که بی فکر تبلیغاتی کنید که در نهایت به هدر رفت سرمایه تبلیغاتی شما کمک کند ، باید سعی کنید از افراد مجرب در حوزه دیجیتال مارکتینگ یا از  آشنایی با دنیای برند استفاده کنید . اینکار نه تنها سرمایه شما را به هدر نمی برد بلکه راهی درست را برای تبلیغ هوشمندانه به شما نشان می دهد .

اگر در شرایط فعلی بودجه شما با تبلغات بنری به هدر نمی رود از آن استفاده کنید و سعی با یک پکیج طراحی بنر حرفه ای از پارسی طرح ایرانیان کار خود شروع کنید ، در غیر صورت ما به شما تبلیغات همسان رو پیشنهاد می کنیم که با هزینه کمتر می تواند تبلیغ موثر تری ایجاد نمایید .